.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

در مراسم افتتاح این دفتر که با حضور معاون دانشجویی و همچنین مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع پیامبر اعظم ساری برگزار شد سید احمد قاسمی رییس جهاد دانشگاهی استان مازندران با اعلام این مطلب که همه باید با حد اکثر توان برای پیشرفت استان تلاش کنیم افزود : باید با تکیه بر نیروهای متخصص و با تجربه و همچنین تکنولوژی نوین روز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای برای ارتقاء و توسعه مازندران کوشش کرد .

قاسمی با اشاره این مطلب که جهاد دانشگاهی پژوهشهای مربوط به سلولهای بنیادی را با ایجاد مرکز درمانی در حوزه ناباروری در دستور کار خود قرار داده است افزود : پژوهشکده رویان در تکنولوژی سلولهای بنیادی باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران است و در بعضی رشته ها نیز رتبه اول را در دنیا کسب کرد.و این موفقیت و سربلندی با حمایتهای مقام معظم رهبری محقق شده است .

وی با اشاره به اینکه با افتاح این مرکز در بخش گیاهان دارویی تحول اساسی در دانشگاه علوم پزشکی رقم خواهد خورد افزود : استقبال بی نظیری در دنیا و ایران از گیاهان دارویی شده است و تا بحال 47 داروی گیاهی استاندارد شده در ایران تولید می شود و افزایش این گیاهان دارویی تا 800 نوع را با توجه به اقلیم طبیعی مازندران برنامه ریزی شده است .

رییس جهاد دانشگاهی استان مازندران افزود : تولید نهال دارویی با حجم زیاد در حد آزمایشگاهی شروع شده است و در حال ایجاد گلخانه های زیادی هستیم تا با افزایش گیاهان دارویی ، تولید داروی گیاهی نیز افزایش یابد.

در ادامه دکتر فرهنگ بابامحمودی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اشاره به نیاز دانشگاه علوم پزشکی مازندران به واحدهای تحقیقاتی در حوزه های فرهنگی ، درمانی و دارویی گفت : با همکاری جهاد دانشگاهی گامهای بزرگی در جهت توسعه و پیشرفت استان مازندران و کشور برداشته می شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.